Звіт

директора

Херсонського я/с № 13

комбінованого типу

Херсонської міської ради

за 2022-2023 н. р.

Ганни ОВЧАРЕНКО

 

 

   І . Тип закладу; якісна характеристика педагогічного колективу (аналізування результатів підвищення кваліфікації та атестації педагогів); освітні програми, якими керуються педагоги, орієнтовний розподіл навчального навантаження на тиждень за віковими групами.

 

     Херсонський я/с № 13 комбінованого типу Херсонської міської ради розташований  за адресую вул. Ак. Тарле , 20. За проектом розрахований на 12 вікових груп, 177 місць. У 2022-2023 н. р. працювало 3  групи дистанційно, 47 дітей. Освітній процес здійснювали шість вихователів, а саме: Юля КОЛЕСНИКОВА, Тетяна МАРЧУК – група різновікова № 6,№4, № 10, № 7 (діти з ООП), Вікторія ГОРНИЦЬКА, Вікторія КУПИРА – старша вікова група № 9, № 3, Світлана ОРЛЯНКОВИЧ, Тетяна САФРОНОВА – ІІ молодша група

№ 1, № 2. Психологічну допомогу надавала практичний психолог Світлана ПРИСЯЖНЮК, логопедичну допомогу  - вчитель-логопед Єлізавета СЕНЬКО. Контроль та консультативну допомогу здійснювали вихователь-методист Яна ГОЛОВКО, директор Ганна ОВЧАРЕНКО.

    Педагогічний колектив Херсонського я/с № 13 комбінованого типу Херсонської міської ради складається з 24 осіб. З  них: 1 – директор, 1 – вихователь – методист, 1 – музичний керівник, 3- вчителя-логопеда, 2- асистента вихователя, 1 – практичний психолог, 15 – вихователів. Вищу категорію мають : 8 педагогів, що становить 33,3 % від загальної кількості, І категорію мають – 8 педагогів, що становить 33,3 % від загальної кількості, ІІ категорію мають – 2 педагога , що становить 8,3 % від загальної кількості, спеціаліст – 4 педагога, що становить 1,7 % від загальної кількості і 2 педагога мають освіту бакалавра, що становить  8 % від загальної кількості.

   Заклад працював за освітньою програмою «Дитина» і рекомендаціями до цієї програми.

   У зв’язку з повномасштабним вторгненням рф на територію України атестацію за заявами педпрацівників перенесено на рік.

   Курси підвищення кваліфікації пройшло 23 педагога за різними темами і з різною кількістю годин.  120 год. – Ганна ОВЧАРЕНКО – директор, Ольга ЯСИНЕЦЬКА - вихователь, Анастасія ШУЛЬЖЕНКО - вихователь.

   Особливу увагу приділяю самоосвіті педагогів, яку спрямовую на самовдосконалення, підвищення культурно-професійного рівня кожного педагога, самоосвіті педагогів приділяється увага і в програмі розвитку закладу а також в Стратегії розвитку, в якій одним із пріоритетних напрямків діяльності закладу на 2020-2025 рік є розвиток високого творчого потенціалу за рахунок самоосвітньої мотивації педагогів. 

 ІІ. Участь адміністрації та педагогів

у методичній роботі міста, області.

 

Адміністрація і педагоги закладу протягом навчального року брали активну участь у різноманітних заходах, організованих методичною службою міста, постійно працювали через сторінку «Директори, методисти», ознайомлювались з новими документами, статями, умовами конкурсів, працювали на платформі Zoom, Facebook ,YouTube.

Педагоги брали участь:

1.У міжнародних проектах:

   - Українсько-швейцарський проект «Психічне здоров’я для України»

   - АБТ – проект «На крилах дитячої творчості».

2. В українських проектах:

   - Всеукраїнський фестиваль «Сучасне дошкілля під крилами захисту»;

   - флешмоб «Щаслива дитина в мірній Україні»;

   - участь у дефіле «Вишиванку одягай – Україну прославляй»;

   - літня школа;

   - інклюзивні кращі практики України.

3. У міських заходах:

   - Конкурс малюнків «Світ очима дітей»;

   - флешмоб «Барвисті кольори вишиванки»;

   - круглий стіл . Навчальний рік : підсумки і перспективи;

   - участь у челенджі «Про безпеку на дорогах знай та правила вивчай»;

   - вебінар «Актуальні шляхи розвитку мовленнєвої компетентності педагогів в закладах дошкільної освіти»;

   - фото-фест в стилі селфі «Кожна дитина має право на життя».

Практичний психолог Світлана ПРИСЯЖНЮК брала участь у таких проектах:

-         Базова психологічна допомога в умовах війни;

-         Вебінар Ольги ГАРКОВЕЦ «МАК у роботі з дітьми з ООП»;

-         Курс «Елементи арт-теропії у 39 градусів як засіб застосування та рівноваги»;

-         Українсько-швейцарський проект «Психічне здоров’я для України»;

-         Курс «Організація послуг психічного здоров’я та психосоціальної підтримки».

Директор, вихователь-методист брали участь у таких заходах:

-         Курс «Майбутнє дошкільної освіти в епоху цифровізації»;

-         Онлайн-засідання для директорів та вихователів-методистів щодо упровадження проекту UNICEF MOH, АПДО;

-         Онлайн-практикум «Професійний стандарт вихователя ЗДО»;

-         Курс-технологія «Освітня мнемотехніка», дошкілля;

-         Вебінар «Проблеми та перспективи вивчення  віршів та скоромовок в дошкіллі засобами освітньої мнемотехніки» (зустріч з Чекурним);

-         ZOOM. Розвиток пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку (ЗДО № 62);

-         Курс «Нові акценти взаємодії з художнім текстом»;

-         ZOOM. Круглий стіл. Навчальний рік : підсумки, перспективи.

-         Курс «Цифрові інструменти реалізації кругової онлайн взаємодії»;

-         Курс «Перша медична допомога в умовах війни»;

-         Курс «Цивільна оборона та захист у надзвичайних ситуаціях»;

-         Курс «Базова психологічна допомога в умовах війни»;

-         Спецкурс «Українська для професіоналів»;

-         Онлайн-практикум «Робота з електронними таблицями та MSEXCEH» (вихователь-методист)

В закладі продовжує працювати проект «Трикутник взаємодії» по співпраці закладу, батьків і громадськості.

  

ІІІ. Система методичної роботи

в контексті виконання річних завдань

(аналізування діяльності методичного кабінету)

 

      Протягом року в умовах воєнного стану робота методичного кабінету здійснювалась дистанційно.

Особлива увага приділялась дистанційному навчанню дошкільнят відповідно до завдань річного плану. Дистанційне навчання дітей дошкільного віку я/с № 13 потребувало об’єднання спільних дій батьків, дітей, педагогічних працівників. Був виданий наказ про  дистанційне навчання, вихователі взяли заяви з батьків, хто мав можливість працювати з дитиною, вихователь-методист скоординувала план, теми, форми і методи роботи з дітьми і батьками. Провели консультації з педагогами «Організація дистанційної роботи в дошкільному закладі», «Організація дистанційного навчання дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану». Організовано було дистанційне навчання з трьома групами – ІІ молодші, середні і діти з ООП, старші групи. Працювало шість вихователів, психолог, вчитель-логопед. Педагоги використовували матеріали методичного кабінету, наробки колег.

    З батьками працювали на платформі Facebook, використовували сайт закладу, де надавали практичні наради для дошкільників, завдання, матеріал, цікавинки для дітей, використовували збірник з літератури методкабінету «Дидактичні ігри та вправи для розвитку мовлення дітей», цікаві ігри, фізкультхвилинки, організовували конкурси, фото-проекти та інше. За матеріалами методкабінету онлайн-садка НУМО – спільного проекту ЮНІСЕФ та  міністерства ОНУ, використовували в роботі педагоги, вчитель-логопед, психолог розвивальні відео заняття для дітей 3-6 років. Цю програму (онлайн-садочок)розробила команда вихователів, психологів, а я рекомендувала своїм педагогам тому що контент був безпечним для дітей, які зараз перебувають у стресі через війну. Індивідуальні плани роботи для дистанційного навчання складали психолог і вчитель –логопед, вони затверджувались мною, обговорювались педагогами.        Психолог Світлана ПРИСЯЖНЮК організовувала роботу на сайті закладу, в соціальних сітях роботу сонячної кімнати для дітей і батьків, надаючи посилання на кожен вид роботи. Тричі на тиждень, в деяких випадках щодня, психолог пропонувала вправи, відео для батьків. Контролюю роботу психолога щотижня, переглядаючи вправи, роботу з батьками, надаю рекомендації про практичні вправи, дотримання вікової градації.

Вчитель-логопед , використовуючи матеріали методкабінету, а особливо матеріали соціальних мереж створила свій канал в YouTube, матеріал з’єднала в плейси за напрямками  роботи: заняття з розвитку лексико-граматичної сторони мовлення, заняття розвитку фонетнно-фонематичної  сторони мовлення, вправи з корекції звуковими. Це набагато полегшує перевірку  і контроль з моєї сторони як керівника.

     На жаль протягом року метоткабінет не поповнився новою методичною літературою , проте педагоги самостійно поповнили свій методичний матеріал , який можна буде , використовувати іншими педагогами в подальшому. Щомісячно результати перевірок висвітлюються на сайті закладу, в соціальних мережах. Протягом року під час дистанційного навчання накопили повний досвід , і як результат це задовільний досвід дистанційної роботи з дітьми та батьками під час воєнного стану.

    Ми узагальнили досвід і виходячи з цього ставимо перед собою на 2023-2024 навчальний рік такі основні напрямки діяльності закладу:

-         Продовжувати працювати над професійною компетентністю кожного педагога.

-         Створення сприятливих умов для розвитку дітей з ООП .

-         Узагальнити досвіт роботи з дітьми та батьками під час воєнного стану, взяти на майбутнє, при необхідності, найкраще.

-         Продовжувати впроваджувати спадщину С. Сухомлинського.

-         Окреслити основні сучасні методи і технології , використовуючи соціальні мережі в роботі з дітьми, з батьками , з метою задоволення запиту батьків в освіті їх дітей.

  

ІV. Результати моніторингу рівня розвитку компетенцій дітей

відповідно до програмових вимог.

 

    В 2022-2023 навчальному році вихователям груп  я/с № 13 , які працювали дистанційно, проведено моніторинг рівня сформованості компетенції дошкільників відповідно до складових Базового компоненту дошкільної освіти, а саме:

 

Різновікова група (№ 4, № 6, № 7, № 10).

В групі 15 дітей (займалося), із них 6 дітей з ООП.

Високий рівень – 0 ос.

Достатній рівень – 4 ос.- 44%

Середній рівень  - 5 ос. – 56 %

 

Різновікова група (№ 3, № 9)

В групі – 17 дітей

Високий рівень   – 6 ос.  - 37%

Достатній рівень – 4 ос.  - 24%

Середній рівень   - 7 ос.  – 39 %

 

Різновікова група (ІІ молодша № 1, № 2)

В групі 15 дітей

Високий рівень   – 4 ос. – 27 %

Достатній рівень – 8 ос. - 53 %

Середній рівень   - 2 ос. – 13 %

Низький рівень    - 1 ос. -  6 %

    Результати моніторингових рівнів розвитку компетентності дитини дошкільного віку охопили наступні питання:

-         Аналіз рівня засвоєння програмових вимог вихованцями;

-         Відповідність рівня знань дітей вимогам Базового компоненту дошкільної освіти;

-         Підвищення якості навчально-виховного процесу відповідно до нинішніх умов надання послуг;

-         Оцінювання стану системи освіти відповідно до завдань державної політики;

-         Роль батьківської громадськості у процесі якості освіти в умовах воєнного стану;

-         Виконання стратегії розвитку Херсонського я/с № 13 комбінованого типу Херсонської міської ради , на 2021-2025 роки.

   

V. Стан здоров’я дітей та раціонального харчування

дітей дошкільного віку

 

       З моменту повномасштабного вторгнення рф на територію України Херсонський я/с № 13 не приймав дітей , тому харчування в закладі не здійснювалось . Проте, педагогами, медичною сестрою під час дистанційного навчання надавались батькам консультації і рекомендації як в умовах стану здійснювати харчування і медичне обслуговування дітей дошкільного віку. Дитина дошкільного віку має щодня вживати м'ясо, масло, хліб, молочні продукти, фрукти і овочі.        На сторінках сайту я , як директор, пропонувала меню для дітей 4,5,6 років. Харчування дітей від 3-7 років має повністю забезпечувати дитячий зростаючий організм. Рибу, сир, яйця необхідно вживати не менше трьох разів на тиждень. В уявах окупації це можливо виконати, працювали базари, магазини. В період терористичних російських обстрілів надавали консультації, конкретні рекомендації, як зберігати продукти харчування, які будуть вживати діти. Батькам роз’яснювали, що недопустимо в умовах воєнного стану ускладнень епідемічної ситуації, пов’язаної з вживанням продуктів харчування, які неправильно зберігались внаслідок температурного режиму.        Сестра медична старша надала консультацію батькам «Як зберігати продукти харчування в холодильнику під час відключення електроенергії» (до 4 г. – в холодильнику, до 48 г. в холодильній камері). Не давати їжу дитині, яка зберігалась в холодильнику без електропостачання більше 4 годин.

       Медичне обслуговування дітей в закладі не здійснювалось, всі медичні заходи здійснювались на базі дитячих поліклінік. Сестра медична старша брала активну участь в попередженні батьків  про щеплення відповідно плану, направляла дітей з батьками, які знаходились на підконтрольній території.  

Як не дивно, захворюваність дітей, які знаходились в місті впала на 3,8 % . Постійно контролюю роботу сестри медичної старшої , особливо по плану виконання щеплень, комунікую з батьками дітей, які виїхали.         Закликаю , щоб співробітники, батьки мали при собі в сумочці рукавички, бинт, записку з даними себе і дитини.

На протязі цього періоду пройшла курс «Перша домедична допомога». Провела практичний семінар зі співробітниками, які в Херсоні, по зупинці кровотечі, засобах надання першої домедичної допомоги. Матеріал виставляється на сайт закладу.

 

VІ. Система взаємодії з батьками, школою, різними організаціями.

 

     Відповідно до плану роботи закладу в період повномасштабного вторгнення рф робота з батьками дітей не припинялась.

Відповідно до плану роботи закладу спілкування здійснювалось в режимі онлайн, форми роботи були різноманітні:ZOOM, соціальні мережі, а саме:

-         Трикутник взаємодії (дитина, батьки, дошкільний заклад);

-         Зустріч за круглим столом (онлайн);

-         Практичний показ (ZOOM) занять, виконання завдань.

       План співпраці зі школою здійснювався в онлайн формі. Передані списки дітей, які ідуть до шкіл міста: № 44, № 45, № 41, № 56, № 24.

Проводила особисто співбесіду з директорами шкіл, розмістили на сайті оголошення про прийом дітей до шкіл на 2023-2024 навчальний рік. Заплановані зустрічі за круглим столом перед вереснем.

Взаємодіяли з організацією «Софія»- реабілітаційний центр.

В ході співбесіди обмінялися даними про дітей з ООП, де вони знаходяться, яка необхідна допомога.

      За період повномасштабного вторгнення батьки дітей активно допомагають один одному. Батьки дуже хочуть, щоб заклад Херсонський я/с № 13 продовжив працювати, активно надавали допомогу в облаштуванні пристосованого укриття, прибиранні території закладу після звільнення, весняних роботах в дворі. Діти, які знаходяться в Херсоні, приходять заклад малювати, гратися,  з вихователями займаються.

      Моя робота з батьками орієнтована в цій нелегкій ситуації на пошук нових форм роботи з батьками, посилення комунікації з ними, активної участі батьків в управлінні закладу, в допомозі. Я підтримую бажання батьків допомагати закладу, прислухайтеся  до порад педагогів, сестри медичної старшої, спілкування поза межами закладу. Буду продовжувати свою роботу разом з колективом по вдосконаленню комунікації з батьками, спільній роботі для виховання дітей дошкільного віку, патріотів України.

     В цьому році активізувала роботу з батьками щодо роз’яснення законодавства України з питань освіти.

Використовувала різні соціальні мережі для пропонування педагогічної грамотності батьків , допомагала батькам в оволодінні системою умінь, необхідних для організації діяльності дитини вдома в нинішніх умовах. Ніколи при спілкуванні з батьками не оцінюю правильність чи неправильність батьківських думок. Виявляю інтерес до їх особистої думки, висловлюю їм вдячність особливо  в нинішніх умовах. Стараюсь, щоб, зараз особливо, реалізувався принцип партнерства, діалогу. Використовую ролеві ігри, круглі столи, тематичні бесіди. (все онлайн) Рахую цю роботу дуже важливою, як для мене-керівника закладу.

  

VІІ. Підсумки адміністративно-господарчої роботи.

 

     Будівля закладу на період червня 2023 р. не порушена, дах в задовільному стані , працює система водопостачання, каналізації, теплопостачання.

За бюджетні кошти оплачуються комунальні послуги, вивіз сміття.

Спонсорські кошти батьків протягом 2022-2023 року не поступали.

В 2023 році вивезли сміття (великі кучі) на суму 2000 грн.

Відремонтували частину труби теплопостачання – 600 грн.

Закупили фарбу на суму 240 грн., вапна на суму – 168 грн.

Канцтовари придбали на суму – 200 грн.

    Зробили інвентаризацію майна закладу після того, як його покинула влада агресора. Відповідно до відомості інвентаризації майна вкрадено по коду 1812, 1513 на суму 5476.75 грн. і по коду 1113, 1114 на суму 18529.68 грн.

    Матеріали передані до управління поліції відкрито кримінальне впровадження .

    Протягом звітного періоду проводила роботу з кадрами через онлайн консультації, на платформі ZOOM, давала консультації з техніки безпеки, надання першої домедичної допомоги, поводження з вибухово-небезпечними предметами, робота з батьками. Оформлені трудові книжки, видані під розписку кожному працівникові. Постійно контролювала і координувала роботу персоналу як педагогів так і обслуговуючого персоналу . Педагоги , які вели дистанційну роботу надавали плани роботи для перевірки та підпису, щомісячно підводили підсумки роботи, враховуючи зауваження.

    Створені накази з основної діяльності відповідно до плану роботи, наказів управління освіти, МОУ. Аналітичні накази створені відповідно виконання наказів. Накази з кадрової діяльності створювались відповідно до вимог. За заявами педагогів питання атестації педпрацівників перенесено на 2023-2024 р. Мною проведено консультацію, дані конкретно резолюції для атестуючих педагогів. Всі педагоги протягом року активно підвищували свій професіалізм. 23 педагога отримали по 2-5 сертифікатів підвищення кваліфікації , особливо це стосується педагогів, які працюють з дітьми з ООП, не відмовились від жодної форми роботи, запропонованої онлайн.

З моєї точки зору , це питання необхідно контролювати в подальшому.

  

VІІІ. Недоліки, на усунення яких необхідно спрямувати діяльність закладу в наступному році; завдання на наступний навчальний рік.

 

     Діяльність колективу дошкільного закладу № 13 в 2022-2023 н.р. спрямована на принципи гуманізації і демократизації системи дошкільної освіти , підвищення її рівня, позитивний кінцевий результат. Гуманістичні концепції виховання проголошували великі педагоги Софія Русова, Марія Монтессорі, Януш Корчак і Василь Сухомлинський. Це передбачає високий рівень загальної і психологічної культури навчально-виховного процесу, що виявляється у системі взаємин між вихователем і дітьми, вихователем і батьками та членами педагогічного колективу.

    Такої концесії необхідно дотримуватись в цей нелегкий час , який ми переживаємо зараз.

    Педагоги я/с № 13 в своїй дистанційній роботі з дітьми в цьому році використовували систему принципів , за допомогою яких поважають гідність дитини, проявляють турботу за дитиною разом з батьками, практичним психологом. Разом з батьками забезпечували умови для дітей під час дистанційної роботи. На багатьох закладах онлайн була присутня особисто. Безпосереднє керівництво Херсонським я/с № 13 протягом 20 років здійснюю я-директор Ганна ОВЧАРЕНКО педагог вищої категорії, маю звання вихователь-методист.

     Мною, батьками, колективом прийняті такі форми самоуправління , якими користувалися в цьому році:

-         Педагогічна рада (платформа ZOOM);

-         Батьківський комітет (інд. дзвінки);

-         Робота закладу в умовах воєнного стану (платформа Facebook, You Tube);

-         Пожежна-технічна комісія.

    Управлінські рішення та дії директора в поточному році спрямовані здебільшого на забезпечення працездатності колективу в умовах воєнного стану, збереження життя і здоров’я дітей, співробітників під час обстрілу, затоплення міста , складання перспективної мережі, організація роботи співробітників, хто  залишився в місті, організація роботи з батьками , громадкістю , з батьками дітей з ООП.

    Проте, проаналізувавши роботу закладу за 2022-2023 навчальний рік, є ще ряд питань, над якими необхідно працювати в подальшому.

Необхідно врахувати на наступний рік такі недоліки:

-         Вдосконалення дистанційного навчання дошкільників з використанням сучасних підходів;

-         Взаємодія трикутника діти, батьки, педагоги в умовах воєнного стану;

-         Приймати виваженні рішення і нести за це відповідальність;

-         Поважати і враховувати думку співрозмовника;

-         Забезпечення розвитку матеріально-технічної бази закладу, облаштування укриття відповідно до стандарту;

-         Дбати про  збереження здоров’я  всіх учасників навчального процесу.

Виходячи з вищесказаного плануємо на 2023-2024 рік поставити такі завдання:

-         Достатній професійний рівень педагогів-важлива умова реалізації державної політики;

-         Продовжити роботу над формуванням соціально-громадянської компетентності дітей;

-         Формування мовленнєвої компетентності дітей в групах загального розвитку;

-         Продовження роботи з дітьми з ООП, дбати про їх психічне і фізичне здоров’я в умовах воєнного стану;

 

-         Дбати про створенню позитивного іміджу Херсонського я/с № 13 комбінованого типу Херсонської міської ради. 

Результати голосування

 

Звіт

директора

Херсонського я/с № 13

комбінованого типу

Херсонської міської ради

за 2021-2022 н. р.

 

Ганни ОВЧАРЕНКО

 

 І . Тип закладу; якісна характеристика педагогічного колективу (аналізування результатів підвищення кваліфікації та атестації педагогів); освітні програми, якими керуються педагоги, орієнтовний розподіл навчального навантаження на тиждень за віковими групами

 

    Херсонський я/с № 13 комбінованого типу Херсонської міської ради розташований  за адресую вул. Ак. Тарле , 20. За проектом розрахований на 12 вікових груп, 177 місць. У 2021-2022 н. р. працювало 10 вікових груп. Із них : 2 – І молодші (ясла), 3 групи – загального розвитку, 3  групи – спеціальні (логопедичні), 2 група – інклюзивна. Списочний склад становив 152 дітей, дітей раннього віку – 28 дітей, дошкільного віку – 124 дитини. Випущено до школи – 41 дитини, за звітний період прийнято дітей – 51.

   Контингент батьків соціально благополучний.

   Харчування дітей на 50 % - 11 осіб, звільнено від харчування  на 100 % - 23 осіб:

-       діти учасників АТО – 12 осіб,

-       діти інваліди – 3 особи,

-       діти з ООП – 6 особи,

-       малозабезпечені – 2 особа.

 

     Педагогічний колектив Херсонського я/с № 13 комбінованого типу Херсонської міської ради складається із 25 осіб, із них: 1 – директор, 1 – вихователь – методист, 2 – музичних керівника, 3- вчителя-логопеда, 2- асистента вихователя, 16 – вихователів. Вищу категорію мають : 10 осіб, що становить 40 % від загальної кількості, І категорію мають – 7 осіб, що становить 28 % від загальної кількості, ІІ категорію мають –2 особи, що становить 8 % від загальної кількості, спеціаліст – 3 особи, що становить 12 % від загальної кількості.

 

   Заклад працює за освітньою програмою «Дитина» і рекомендаціями до програми.

   Про атестовано  у 2021 – 2022 н. р.:

-       один педагог на вищу категорію (вихователь Ольга МОВЧАН);

-           один педагог підтвердив І категорію (вчитель-логопед Лариса ІВАННІКОВА);

-       присвоєно звання вихователь-методист – 3 педагогам (Тетяна МАРЧУК, Тетяна ЛЮБАШ, Алла КОЗЛОВА) ;

-       присвоєно звання старший-вихователь – 1 особа (Яна ГОЛОВКО)

  Курси підвищення кваліфікації пройшли 2 педагоги, перспективний план атестації і курсової перепідготовки виконано на 100 %.

Шістнадцять  педагогів отримали сертифікати про підвищення кваліфікації.

 

   Орієнтований розподіл навчального навантаження за віковими групами розроблено в робочому плані: молодший вік – 12 занять – 240 хв., середній вік – 12 занять – 240 хв., старший вік – 15 занять – 375 хв.

 

   Особливу увагу приділяю самоосвіті педагогів, яку спрямовую на самовдосконалення, підвищення культурно-професійного рівня кожного педагога, самоосвіті педагогів приділяється увага і в програмі розвитку закладу а також в Стратегії розвитку, в якій одним із пріоритетних напрямків діяльності закладу на 2020-2025 рік є розвиток високого творчого потенціалу за рахунок самоосвітньої мотивації педагогів. 

 

   Відчутну допомогу, увагу та підтримку приділяю педагогам-початківцям через консультації, практичні покази, ділові ігри, різні сучасні форми роботи з колективом. В 2021-2022 н. р. переведено два співробітника (помічника вихователя) на посаду вихователя відповідно до освіти. Молоді педагоги зарекомендували себе на цих посадах якнайкраще.

 

ІІ. Участь адміністрації та педагогів

у методичній роботі міста, області

 

      Адміністрація і педагоги закладу протягом навчального року брали активну участь у методичній роботі міста, а саме: «Напрямки роботи з дітьми з ООП щодо розвитку комунікації» - вебінар.

    Директор Ганна ОВЧАРЕНКО брала участь в міжнародній конференції для працівників ЗДО «Підтримка навчання дітей з особливими освітніми проблемами», в національному круглому столі «Сучасні підходи допомоги дітям з РДУГ за кордоном та в Україні: можливості та виклики».

  

Педагоги закладу брали участь :

-       міський конкурс «Крок до зірок »;

-       міжнародний екологічний форум «Чисте Місто. Чисто Ріка. Чиста Планета»;

-       міський конкурс «Світ очима дітей»;

-       міський конкурс «Охорона праці очима дітей »;

-       міський конкурс «Літературні намистинки»;

-       директор закладу Ганна ОВЧАРЕНКО, педагоги групи № 7 Юлія КОЛЕСНИКОВА, Анастасія РОГОВЕЦЬ брали участь в міжнародній конференції «Підтримка навчання дітей з особливими освітніми проблемами» (отримані сертифікати);

-       обласний етап Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнку «Охорона праці очима дітей»;

-       педагоги закладу неодноразово приймали участь в онлайн-практикумі Геннадія ЧЕПУРНОГО «Мнемотехніка: розвиток зв’язного мовлення» та «Ігрова діяльність дітей під час карантину»;

-       в конкурсі малюнків дітьми «Малюємо Мир»;

-       в конференції «РІВНІ СЕРЕД РІВНИХ: ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ООП».

   Адміністрація та педагоги приймали участь на інтернет-порталі рейтингу освітніх закладів України у таких номінаціях:

-       кращій логопедичний кабінет – ІІ рейтингове місце серед 100 кращих ЗДО України (вчитель-логопед Єлізавета СЕНЬКО);

-       краще оздоблення актової зали ЗДО – ІІ рейтингове місце серед 100 кращих ЗДО України;

-       краща спортивна кімната - IV рейтингове місце серед 100 кращих ЗДО України;

-       краще подвір’я ЗДО – ІІІ  рейтингове місце серед 100 кращих ЗДО України;

-       краще оздоблення фойє;

-       краще групова кімната - ІІІ  рейтингове місце серед 100 кращих ЗДО України.

 

   Продовжили поповнювати матеріалами педагогічну вітальню  В. О. Сухомлинського, в якій зібраний матеріал для роботи з дітьми за педагогічною спадщиною В. Сухомлинського, узагальнили матеріал в збірці «Художньо-мовленнєва діяльність дітей старшого віку з використанням спадщини В.О.Сухомлинського», яка схвалена педагогічною радою  Херсонського я/с № 13 комбінованого типу Херсонської міської ради (протокол № 3 від 10.01.2022 р.) і затверджена Управлінням освіти Херсонської міської ради.

   В закладі продовжує працювати проект «Трикутник взаємодії» по співпраці закладу , батьків і громадськості. Планується узагальнити матеріал цього проекту для видання збірки.

 

ІІІ. Система методичної  роботи в контексті виконання річних   завдань

(аналізування діяльності методичного кабінету)

 

     Протягом року впроваджувалась інноваційна діяльність з теми «Творче застосування дітьми художньо – мовленнєвого і музично-пісенного досвіду у театралізації творів В.О.Сухомлинського ». І як результат цієї роботи муз керівниками поставлено  театралізації за творами В.Сухомлинського, зібрані дитячі роботи за творами В.Сухомлинського, діти старшого дошкільного віку  ознайомлені з творами, вихователями в методичному кабінеті зібраний матеріал за творами В.Сухомлинського. Атестуючими педагогами в 2022 році випущіна збірка «Художньо-мовленнєва діяльність дітей старшого віку з використанням спадщини В.О.Сухомлинського», яка схвалена педагогічною радою  Херсонського я/с № 13 комбінованого типу Херсонської міської ради (протокол № 3 від 10.01.2022 р.) і затверджена Управлінням освіти Херсонської міської ради, в якій зібраний матеріал для роботи з дітьми за педагогічною спадщиною В. Сухомлинського, узагальнили матеріал в збірці.

   

    Велась  активна робота по забезпеченню наступності у роботі закладу і початкової ланки в умовах Нової української школи, а саме:

Проведена спільна педрада з вчителем початкових класів, ознайомлення з програмою Нової школи, практичні покази з обох сторін.

 

     Педагоги інклюзивних груп брали участь в міжнародній конференції для працівників ЗДО «Підтримка навчання дітей з особливими освітніми потребами », в конференції «Сучасні підходи допомоги дітям з РДУГ за кордоном та Україні: можливості та виплати», в семінарі «Професійна діяльність вихователя й асистента вихователя закладу дошкільної освіти в інклюзивному освітньому середовищі», відвідали вебінари «Напрямки роботи з дітьми з ООП щодо розвитку комунікації», «Особливості диференційованого підходу до дітей з порушенням психічного розвитку в інклюзивному освітньому процесі» .

 

     Протягом року методкабінет поповнився методичною літературою (в кількості 30 шт.), дитячою літературою (в кількості 25 шт.), різноманітними методичними розробками по спадщині В.Сухомлинського, екологічного виховання, інклюзивної освіти, мовленнєвого розвитку, фізичного виховання дошкільників.

 

     Щомісячно адміністрація висвітлює відповідно до контролю результати діяльності кожного вихователя. Вивчався  досвід Всеукраїнського формату(д.з. «Ялинка» Київська обл.) , досвіди атестуючи вихователів, рекомендовані досвіди ХАНО. В кабінеті замінені папки для дидактичного матеріалу , документації , стенди.

 

     Протягом року педагогічний колектив працював на виконання поставлених завдань, і як результат – це високий рівень готовності до школи, комфортні перебування дітей в закладі, достатній рівень психологічної обстановки в дитячому колективі.

 

     Пріоритетними напрямками діяльності ЗДО у 2022 – 2023 році вважати :

 

-       удосконалення професійної компетентності педагогів,

-       створення сприятливих умов для гармонійного , інтелектуального розвитку дітей з ООП;

-       формування здоров’язберігаючої  функції особистості дитини;

-       розвиток зв’язного мовлення дошкільнят, впроваджуючи в освітній процес інноваційній технологій;

-       виховання патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку засобами в провадження в роботу спадщини педагога В.СУХОМЛИНСЬКОГО;

-       окреслювати сучасні методи і технології ЗДО і сім’ї з метою задоволення запиту батьків в освіті їх дітей.

 

ІV. Результати моніторингу рівня розвитку компетенцій дітей відповідно

до програмових вимог, зокрема й рівня готовності до школи

 

В 2021/2022 навчальному році  вихователями кожної вікової групи ясла-садка №13 проведено моніторинг на початку (вересень 2021р.) в середині (січень 2022 р.) та в кінці (травень 2022 р.) рівня сформованості компетенції дошкільників за 7-ма освітніми лініями складових Базового компонента дошкільної освіти.

Øосвітня лінія «Дитина в соціумі»;

Øосвітня лінія «Особистість дитини»;

Øосвітня лінія «Дитина у природному довкіллі»;

Øосвітня лінія «Дитина у світі культури»;

Øосвітня лінія «Гра дитини»;

Øосвітня лінія «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»;

Øосвітня лінія «Мовлення дитини».

 

Оцінювання рівня знань дітей в закладі дошкільної освіти відбувається за критеріями, які позначаються рівнем:

Øвисокий (дитина виконує дії самостійно) – 28 %;

Øдостатній (дитина виконує дії самостійно, але іноді потребує допомоги дорослого) – 42 %;

Øсередній (дитина виконує самостійно лише окремі дії, але здебільшого потребує допомогу дорослого) – 30 %;

Øнизький (дитина виконує дії за допомогою дорослого) – 0.

 

Рівень засвоєння по ясла-садку №13 комбінованого типу

всього дітей по закладу – 152 особа                               

В –52– 31 %

Д –73– 50 %

С – 75 – 19 %

П – 0

Рівень засвоєння по ясла-садку №13 комбінованого типу

всього дітей старшого дошкільного віку – 58 осіб                               

В  – 23 - 39.7 %

Д  – 26 - 44.8 %

С  – 9 – 15.5 %

П – 0

 

-       реалізація варіативної програми Базового компоненту за рахунок додаткових освітніх послуг (гурток «Музика рухів», гурток «Веселий м’яч ». гурток «Англійська мова»);

-       застосування ІКТ – технологій в освітньому процесі, що сприяє якості освіти;

-       проводиться робота по розробленій стратегії розвитку Херсонського я/с № 13 комбінованого типу Херсонської міської ради на 2021- 2025 р

V.Стан здоров’я дітей, зокрема дані щодо захворюваності протягом року ,

дані за групами  здоров’я, інформація щодо

раціональної організації харчування тощо

 

     Медичне обслуговування в закладі здійснюється відповідно до Статуту ясел - садка, де розроблені основні напрями медичного обслуговування дошкільників, відповідно, до Закону України «Про дошкільну освіту (ст.28,14,12)» Положення про дошкільний-навчальний заклад (п.11,12,13,16,18,27,28,29,38,40).

 

     Протягом року адміністрація спрямовувала свою роботу на збереження дитячого здоров’я, вдосконалення фізичного розвитку дитини дошкільного віку. Щомісячно аналізували захворюваність , розробили заходи щодо зменшення її показників. Показники захворюваності по І молодшим збільшилось  на 1.1 % , по садових групах зменшились на 1.8 %.

      Щеплення дітей відбувається відповідно графіку.

     Медичною сестрою за планом двічі на місяць онлайн та сайті закладу надаються конкретні рекомендації для педагогів (І і ІІІ н.м.) і для батьків (ІІ і ІV н.м.) з різноманітним направленням .  Сприяють зміцненню здоров’я дітей систематична робота педагогів, матеріальна база спортивної зали, ефективне використання спортивних осередків в кожній групі, наполеглива робота з батьками про попередження інфекційних  захворювань, здорового способу життя. використовуючи інформаційні куточки, газети для батьків, проведенню різноманітних свят і розваг із залученням батьків, вивчення досвіду спортивних сімей.

     У 96 % дітей – основна група , 4 % дітей – спеціальної групи.

     Однією із складових здоров’я дитини є правильно організоване харчування протягом дня. Постановою КМУ № 242 затверджені норми харчування. Також керуємось Інструкцією з організації харчування дітей в закладі. Уряд затвердив нові норми , Постановою від 24.03.2021 р. № 305 , яка набере чинності з 01.09.2021 р. Активно вивчаємо цю Постанову та документи з організації харчування, перелічені в Постанові.

     Два рази на рік затверджено  держпромспожив службою двотижневе меню, кількість мікроелементів кожної страви, До розроблених карток в цьому році замінили і доповнили 18 блюд, які сприяють виконанню натуральних норм. В закладі створена і діє рада з харчування , члени якої разом з адміністрацією контролює харчування дітей, слідкують за якістю продуктів і сировини, допомагають поповнювати  матеріально – технічну харчоблоку, батьки знають з чого приготувались блюда, директор на одному із засідань запропонувала членам ради спробувати ті блюда, які готують в закладі, шеф-кухар ознайомила з рецептами.

     Розроблені заходи щодо вдосконалення виконання норм харчування. Норми з харчування м’яса, риби, творога, сметани   в середньому виконуються на 95 %, молочні продукти, сир твердий, масло вершкове – на 97 %, овочі, соки, борошно, крупи – на 98 %. В цілому норми з харчування виконуються на 98 %.

Протягом 2021-2022 н.р. заклад продовжує працювати за  системою НАССР, а саме – заповнюються документи відповідно вимог системи НАССР, виконуються   постійно діючі процедури, що засновані на принципах аналізу небезпечних факторів контролю у критичних точках, проводили навчання персоналу , які є відповідальними за процедури під час виробництва та обігу харчових продуктів. Адміністрація та працівники харчоблоку ознайомилися з наказами щодо безпечності харчових продуктів. Розроблена  документація ХАСС (процедури, інструкції, форми відповідно до вимог законодавства та об’єкта харчування). Заповнені журнали, протоколи, створений наказ про робочу групу та впровадження принципів ХАСП в закладі.

     На сайті закладу за запитом батьків щоденно виставляється меню, кількість коштів які витрачені на харчування дітей щоденно.

 

    Заклад запровадив нове перспективне чотиритижневе меню відповідно до норм харчування дітей дошкільного віку відповідно до Постанови КМУ від 24.03.2021 р. № 305 «Про порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». З метою створення безпечного, здорового харчування для дітей дошкільного віку, виконання норм харчування в закладі був виданий наказ про організацію харчування дітей відповідно норм Постанови КМУ № 305. Це дало певний результат: виконання норм збільшилось на 2-3%, різноманітність страв сподобалась дітям і їх батькам. Сестра медична старша, директор протягом періоду держали на контролі організацію харчування дітей, виконання норм підраховувалось щотижня, страви, меню, вартість харчування і виставлялось на сайті закладу для ознайомлення громадськості та батьків. 

 

     Захворюваність дітей за 2021-2022 н. р. в садових групах в порівнянні за 2020 – 2021 рр. знизилась на 0.4 % , а в групах дошкільного віку залишилась на тому ж рівні. Розроблені заходи по зниженню захворюваності дітей на 2022-2023 н.р., педагогами надавалися консультації , медичної сестрою старшою , мною по дотриманню санітарного регламенту , роботи закладу в період карантину.

     Я постійно контролюю виконання протиепідемічних заходів у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби , ефективного використання засобів гігієни співробітниками , організувала централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, проводила навчання працівників по дотриманню особистої гігієни та використанню антисептичних засобів.

 

VI. Система взаємодії з батьками (відповідно до плану роботи дошкільного закладу), виконання планів співпраці дошкільного закладу та школи, результати взаємодії з різними організаціями.

 

Відповідно до плану  роботи закладу  по роботі з батьками проведено такі форми роботи онлайн:

-       батьківські збори по групах (2 рази на рік);

-       загальні батьківські збори (2 рази на рік) (конференція);

-       засідання шкіл всеобучу (відповідно  віку)

-       проект «Трикутник взаємодії» (дитина, батьки, дошкільний заклад);

-       консультації і рекомендації для батьків;

-       зустрічі за круглим столом;

-       участь батьків у складанні плану роботи, різноманітних заходів, пов’язаних із поповненням матеріально – технічної бази закладу.

 

План співпраці дошкільного закладу  і школи виконано, використовуючи такі форми роботи:

-       спільна педагогічна рада;

-       співбесіда за програмою Нової української школи;

-       взаємовідвідування;

-       участь у батьківських зборах вчителів навчальної школи

-       аналіз адаптації дітей до дошкільного життя – зустріч за круглим столом.

 

Активно взаємодіями з іншими організаціями онлайн, а саме:

-       реабілітаційний центр «Софія»;

-       Херсонський ляльковий театр;

-       спортивна школа № 6;

-       краєзнавчий музей;

-       Херсонська філармонія;

-       Херсонський краєзнавчий музей;

-       телеканал КRATU Херсонського телебачення.

 

В порівнянні з минулим роком на 12 % збільшилась кількість батьків , які визначають що діти із задоволенням відвідують дитячий садок і повертаються до дому у гарному настрою. На 15 % збільшилась кількість батьків що позитивно оцінюють умови , створенні в садку, 98 % задоволенні харчуванням дітей.

 

   В закладі працює проект «Трикутник взаємодії» - співпраця між батьками, вихователями, громадськістю. Напрацьований матеріал планується для оформлення збірки з досвіду роботи педагогів.

 

   Моя робота з батьками орієнтована на пошук таких форм роботи , які дозволяють урахувати потреби батьків , сприяють формуванню активної батьківської позиції , участь батьків в управлінні закладу. Я підтримаю бажання батьків допомагати нам у поповненні матеріально-технічної бази закладу, прислуховуватись до порад педагогів , необхідних для виховання дітей.

 

VІІ. Підсумки адміністративно-господарчої роботи,

 зокрема оцінювання матеріально - технічних

та медико-соціальних умов перебування дітей

 у дошкільному закладі

 

Будівля закладу в задовільному стані , дах відремонтований , система каналізації відремонтована. Щоквартально складаються акти про відповідність будівлі . Щороку проводяться косметичні та капітальні ремонти приміщень  .

 

  За бюджетні кошти придбано:

-       лінолеум (57,5 м2 ) – 12.247.50 гр.

-       встановлено металопластикові вікна – 4 шт. – 27.690.00 гр.

                                                                          Всього : 39.937.00 гр.

 

  За спонсорські та благодійні кошти батьків придбано:

-       засувки, запчастини – 1.360.00 гр.

-       шпалери, клей (гр. № 7) – 1.360.00 гр.

-       шафи для роздягання (гр. № 3) – 10.000.00 гр.

-       лінолеум (гр. № 2, № 3, № 5, № 10) – 25.262.00 гр.

-       плитка, клей (гр. № 10) – 1.803.00 гр.

-       дитячі стільці (гр. № 9) – 6.792.00 гр.

-       шпалери, клей (гр. № 5, № 2) – 5.983.00 гр.

-       бензокосарка – 3.345.00 гр.

-       телевізор (гр. № 6) – 8.500.00 гр.

-       лавка садова – 3.444.00 гр.

-       натяжна стеля (гр. № 4, № 7, № 5, № 10) – 23.912.00 гр.

-       світильники (гр. № 5, № 4, № 7) – 4.164.00 гр.

-       фарба – 524.00 гр.

-       автомат для бойлера, запчастини до унітазів – 925.00 гр.

-       крани, змішувачі (гр. № 1) – 1.260.00 гр.

-       миючі засоби – 23.332.00 гр.

-       посуд – 975.00 гр.

-       цемент – 150 гр.

-       посуд – 1.805.00 гр.

-       стіл б/у – 750 гр.

-       фарба – 560.00 гр.

-       сантехніка – 520.00 гр.

-       прожектор – 220.00 гр.

-       бензин на мотокосу – 200.00 гр.

 

                                                               Всього: 127.146.00 гр.

 

Послуги :

     - утилізація колес – 4.030.00 гр.

     - встановлення засувок – 1.600.00 гр.

     - ремонт пральних машин – 1.700.00 гр.

     - укладка лінолеума ( гр. № 2, № 10, холи) – 7.700.00 гр.

     - замір заземлення – 950.00 гр.

    - вивезення сушняка – 1.000.00 гр.

   - повірка термометрів – 468.00 гр.

   - встановлення бойлера, матеріали (гр. № 1) – 2.056.00 гр.

   - перезарядка вогнегасників – 1.460.00 гр.

   - чистка водонагрівачів – 800.00 гр.

   - заміна труб холодної води – 550 гр.

                                                                      Всього : 22.314.00 гр.

 

М’якого матеріалу придбано за спонсорську допомогу на суму 5.094.00 грн., а саме:

-       наволочка     – 20 шт. – 610.00 гр.

-       простирадло – 20 шт. – 1.120.00 гр.

-       підковдра      – 19 шт. – 1.520.00 гр.

-       халат медичний – 2 шт. – 514.00 гр.

-       фартух  – 125.00 гр.

-       колпак – 1 шт. – 55.00 гр.

-       дитячі костюми – 10 шт. – 1.150.00 гр.

 

Іграшок та посібників  придбано за спонсорську допомогу на суму 19.108.76 грн., а саме:

-       дерев’яні іграшки «Бубни» - 20 шт. – 1.108.76 гр.

-       дитяча стінка в групі № 8     – 1 шт. – 8.000.00 гр.

-       подіум дитячий у музичну залу – 1 шт. – 10.000.00

 

На медичне обслуговування було витрачено – 806.42 гр.

   - рукавички одноразові  – 1 упак.

   - відро кругле – 2 шт.

   - паперові рушники – 4 шт.

   - одноразові маски – 10 шт.

   - миючі засоби – 4 шт.

   - термометр в холодильник – 5 шт.

 

Всього на забезпечення матеріально-технічної бази закладу витрачено :

 

-       спонсорська допомога батьків – 174.468.18  гр.

-       матеріалів за бюджетні кошти – 39.937.00 гр.

  

VІІІ. Недоліки, на усунення яких необхідно спрямовувати

діяльність колективу дошкільного закладу в наступному навчальному році; завдання на наступний навчальний рік

 

     Діяльність колективу дошкільного закладу № 13 в 2021-2022 н.р. спрямована на принципи гуманізації і демократизації системи дошкільної освіти , підвищення її рівня, позитивний кінцевий результат. Гуманістичні концепції виховання проголошували великі педагоги Софія Русова, Марія Монтессорі, Януш Корчак і Василь Сухомлинський. Це передбачає високий рівень загальної і психологічної культури навчально-виховного процесу, що виявляється у системі взаємин між вихователем і дітьми, вихователем і батьками та членами педагогічного колективу.

 

      Педагоги я/с № 13 у своїй роботі в більшості використовують систему принципів, за допомогою яких поважають гідність дитини, проявляють турботу, любов до кожної дитини, бачать в кожній дитині індивідуальність. Педагоги в своїй роботі використовували педагогічну спадщину В. Сухомлинського. Разом з батьками забезпечували умови для виховання дітей, для поповнення матеріальної бази за казками і оповіданнями  В. Сухомлинського.

   Безпосереднє керівництво ЗДО № 13 протягом 19 років здійснює директор, педагог вищої категорії , звання вихователь-методист Ганна ОВЧАРЕНКО.

   З метою ініціювання участі педагогів , активних батьків  у закладі   освіти

№ 13 прийнято такі форми самоуправління:

-       педагогічна рада;

-       батьківський комітет;

-       профспілковий комітет;

-       рада з харчування;

-       загальні збори батьків, співробітників і громадськості;

-       комісія з ОП;

-       пожежна-технічна комісія.

Управлінські рішення та дії директора ЗДО № 13 поточного року були спрямовані здебільшого на забезпечення працездатності колективу виконання річних завдань:

-       комплектація штату;

-       організація заходів в підготовці реалізації завдань, які поставив перед собою колектив;

-       складання бюджетного запиту на 2021-2022 н. р.;

-       організація роботи щодо охоплення навчанням дітей 5-річного віку;

-       робота закладу в умовах карантину;

-       робота по створенню позитивного іміджу закладу, робота веб-сайту;

-       організація роботи з батьками та громадкістю, залучення їх до управління закладом.

     Проте, проаналізувавши роботу колективу за 2021-2022 н. роки, в дошкільному закладі є ще ряд невирішених проблем, але колектив ЗДО налаштований на працю в режимі розвитку відновлення, впровадження інновацій.

 

     Необхідно в завданні на наступний рік врахувати такі недоліки:

 

-       організувати роботу з дітьми по вихованню самостійності дітей, вчити їх приймати рішення в певних ситуаціях і нести відповідальність за результати;

-       дбати про впровадження здоровозбережувальних технологій через всі форми роботи з дітьми;

-       забезпеченням матеріально-технічними засобами, інноваційними технологіями в роботі з дітьми з ООП;

-       оновлювати методи і прийоми патріотичного виховання дітей дошкільного віку, використовуючи спадщину В. Сухомлинського;

-       осучаснити роботу з дітьми по мовленнєвому розвитку у всіх вікових групах;

-       спланувати роботу з громадськістю та батьками, виходячи із сучасних вимог.

 

Виходячи з вищесказаного , плануємо  на 2022 – 2023 н. рік поставити такі завдання:

-       Продовжувати формувати мовленнєву компетенцію дітей дошкільного віку , приділивши особливу увагу словниковій роботі в групах загального розвитку.

-       Використовувати розвивальний потенціал гри у подоланні негативних емоцій та у вихованні інтересу до навчання дітей дошкільного віку.

-       Розвивати екологічну культуру та здоров’язбережувальні  технології  засобами екологічного та валеологічного виховання.

-       Розробити навчальну програму, для  дітей з ООП, враховуючи індивідуальні особливості, рекомендації, доповнюючи матеріально-технічне оснащення інклюзивної групи.

-       Окреслювати сучасні методи і технології ЗДО і сім’ї, з метою задоволення запиту батьків в освіті їх дітей.

-        Забезпечити спільну роботу медичних і педагогічних працівників щодо зміцнення здоров’я вихованців й захисту прав дітей з ООП.

-       Виховувати у дошкільників високо національно-патріотичну свідомість, шляхом формування емоційна-цілісного ставлення до природи рідного краю, використовуючи з спадщину В.Сухомлинського.

-       Вдосконалювати роботу по створенню позитивного іміджу закладу, роботи веб-сайту.

 

 

 

 

 

Витяг з протоколу № 4

загальних зборів працівників, батьків, громадськості

по Херсонському я/с № 13 комбінованого типу

Херсонської міської ради

 

Онлайн

 

14.06.2022 р.

 

                                                                                         Присутні – 63 осіб

Голова – Алла КОЗЛОВА

Секретар – Тетяна ЯРЬОМЕНКО                                                 

 

Порядок денний

 

1.     Звіт керівника Херсонського я/с № 13 комбінованого типу Херсонської міської ради за 2021 – 2022 н. р. Ганни ОВЧАРЕНКО (онлайн)

 

Слухали :Ганна ОВЧАРЕНКО  – директор, яка охарактеризувала те, що зроблено особисто і разом з колективом у 2021– 2022 н. р. Зупинилася на таких розділах: кадрове забезпечення, управлінська діяльність, стан здоров’я дітей, харчування , освітня робота, матеріально – технічне забезпечення з висвітленням конкретних фактів, форм роботи із співробітниками, громад кістю, батьками, наведені конкретних цифр і процентів.

 

Виступила: Рима МАРЧЕНКО– вихователь, яка зазначила, що збільшилось педагогів  з кваліфікаційними категоріями, званнями, загальне підвищення професіоналізму педагогів, що позитивно впливає на імідж закладу.

 

Виступила : Тетяна ЛЮБАШ – вихователь спецгрупи, яка відмітила, що колектив брав участь у всіх міських конкурсах, вигравали педагоги, діти, заклад поповнив матеріальну – технічну базу за рахунок бюджету і спонсорської допомоги.

 

Виступила: Ольга ОНЄГІНА– голова батьківського комітету, яка підтримала , що в звіті директора ясно і конкретно прослідковується  робота закладу, почули особистий внесок в те, щоб заклад працював  без перебоїв , дітям  було комфортно, батьки були спокійні за своїх дітей.

 

Голосування: Хто за те, щоб роботу директора Ганни ОВЧАРЕНКО за 2021 – 2022 н. р. рахувати

             «задовільною» - 63 осіб

                        «проти» - 0 осіб

              «утрималися» - 0 осіб

Ухвалили: роботу директора Херсонського я/с № 13 комбінованого типу Херсонської міської ради за 2021-2022 н. р. Ганни ОВЧАРЕНКО вважати задовільною.

 

Голова зборів:___________/ Алла КОЗЛОВА /

 

 

Секретар зборів:___________/ Тетяна ЯРЬОМЕНКО /